Snurrigt värre....

publicerat i Allmänt;
Vaknade i morse och var helt löjligt trött lyckades somna om stenhårt båda gångerna mellan snoozandet... har aldrig hänt innan!!!!!
Satte mig till slut upp i sängen och det kändes som hela världen runt omkring mig snurrade... trodde jag bara hade satt mig upp för häftigt men det brukar ju gå över efter en stund...
men det gjorde det inte.. gick ut på toa och såg i spegeln hur mina pupiller riktigt skakade i ögonen på mig... Oh NOOO!!

hade jag fått tillbaka det jag hade i höstas tro..??

jag gjorde mig i allafall i ordning för jobb och hoppades på att det skulle förvinna.. kom till jobbet helt vingalndes och körningen dit skall vi inte prata om... försökte faktiskt jobba en timme men sen var jag både illamående och helt väck så jag gav upp.. åkte hem gjorde frukost och gick och la mig somnade som en gris vid 8 och vaknade igen vid halv 1.. skoja min låda vad trott jag va....
När jag gick upp hade denna ramlat ner i min brevinkast..=)
har Daniel nått att gö=)
känns lite bättre men e fortfarande inte bra.. det värsta e ju att man blir så jäkla illamående av att det snurrar så.. kan inte röra på huvudet för häftigt.. undar om det e kristallöra igen..??
jag var till slut hungrig som en varg och funderade på vad jag skulle göra.. jag har ju noll motivation till matlagning... tycker inte om det.. inte när jag e hungrig för då vill jag bara ha mat.. NU!!!

Vem har tålamod att laga mat när man e sååå jäkla hungrig..!!
Blev en av mina favoriter i allafall.. kan inte räkna på fingrarna hur ofta jag gör det och hur många år jag gjort det på.. kan förklara min stora rumpa och feta mage..=)
HEMMAGJORD PIZZA!!!
Har ett sjukt lätt recept som jag till och med kan utantill..=)
Pizza
ugnen 250 grader
Blanda följande ingredienser i en bunke
2 dl mjöl
1 tsk bakpulver
1/2 tsk salt
1 msk matolja
1 dl mjölk
blanda och knåda till deg sen lägg på bakplåtspapper och kavla ut
tomatsås
jag blandar lite på måfå ett eget recept jag haft i alla år..
tomatpure och lite ketchup sen pizza krydda och vatten
blanda och bred ut på pizzan
det du vill ha på pizzan e ju sen upp till var och en.. men jag la på det jag hade hemma.. kokt skinka och ost..=)
osten tog slut..=(
in i ugnen och max 5 min gräddning... när osten smält och den fått en fin färg e den klar=)
MUMMA!!!!

sitter nu i soffan ...försöker skaka bort min yrsel ...
blir en lugn kväll i min ensamhet
Daniel har x-box kväll hos brorsan sin..!!
blir väl lite film och bara allmänt ta det lungt.. har ju min gulle plutt ..
Min tjockis..=)
Inte så jäkla go just nu dock då han precis la en ironisk nog pizza i hallen.. jäkla bulimi katt!!!!
så får väl gå och torka kattspya sen sätta mig här igen med min goa filt..=)
TJIP!

Kommentera inlägget här :