Söndags mys...

publicerat i Allmänt;
.. ja varför finns det ingen reklam för det..=)
För Söndags mys förekommer ju oftare i mitt liv än vad Fredagsmys gör... jobbar ju oftast Fredagar...
idag har varit en riktig S L A P P A R D A G!!!!

Vaknade dock efter 10 då inte min älskling låg jämte mig...=(.. han hade redan gått upp vid 9 för då kunde inte han sova mer... saknade han.. så efter mycket om och men och när han kunde släppa "Kontrollen" så kom han in och la sig hos mig...=)
myste lite.. sen gjorde jag dunder frukost till oss.. med havregrynsgröt och ägg och mackor..=)
efter det var det riktigt slappt i soffan.. e som ett utsketet äpple på söndagar.. alltid så himla trött...=(
Igår kväll var vi ju hos Marie och Tommy.. var sjukt trevligt.. jätte god mat och MELODIFESTIVALEN!!!! =)
Jag tyckte ju hon Linda Petting som jag kallade henne skulle gått direkt till final... men OLA var ju okej efter några gånger man lyssnade på den.. men vem e den där Nathalie som han sjunger om hela tiden???
nån som vet????
Salemalfakir e ju bara så där mysigt go.. men e han inte lite väl lik FRODO!!??.. fattas bara lite håriga stora fötter...=)
Vem e egentligen vem???

Öppningen av melodifestivalen var grym.. när en av favorit låtarna spelas av dom bästa sångerskorna i Sverige.. vem blir inte lycklig då..=)
Resten var ju skit och macho Dolph med sitt uppträdande.. han såg dubbad ut och lät mest som en raklbladsreklam röst..!!!
Jessica A blev jag besviken på.. hon om nån vet ju hur en schlager skall låta men ICKE!!! hon ställer istället upp med en ballad!!!!
Nog om det.. får se hur nästa lördag blir...=)
Kvällen var trevlig.. var kul att få träffa Ann och erik oxå.. vi ses ju INTE varje dag direkt...=(
Ann och Erik=)

Vid halv 12 började jag känna av katterna i min näsa så då var det dax att dra hemåt..
åkte hem och älsklingen stensomna jämte mig medans jag fastnade lite i en film.. men somnade sen själv efter ett tag=)
Just nu sitter vi mätta som röven för vi har varit inne och käkat på Mykonos
min goa mixade grilltallrik=)
vi hade ju tänkt att gå på Bio oxå men som vanligt e ju ALLT fullbokat så vi sket i det idag igen... får aldrig kommit på bio.. har istället tankat ner.. helt lagligt jag loooovar "Sherlock Holmes".. så den skall nu ses istället=)
Sägs vara grym=)

Nä nu e det som sagt mys..
Med tända ljus och saft så myser vi i soffan!!!

Mina tankar e just nu med min Farmor som tyvärr ligger på sjukhus... ser INTE så lovande ut.. fick reda på detta igår kväll
känns inte så roligt... men hon e ju tyvärr gammal och det e ju livets hårda gång... tänker på dig Farmor...!!!
over and out!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tack för en trevlig kväll själva.. får vi allt göra oftare. Hade ju inte haft något emot att träffa Ann och Erik oftare heller för dem delen.. :) Kanske ska boka in final kvällen :) Hoppas allt går bra med din farmor även om det inte ser lovande ut.. kram

Kommentera inlägget här :