Stickprov!!

publicerat i Allmänt;
ja då har man fått det på papper då.. även fast jag visste om att jag var allergisk mot det mesta ville jag ändå bara brista ut i storgråt när hon sa det=(
det e en sån sorg för en djurvän som jag att få det på papper att man e allergisk mot precis ALLA pälsdjur och att jag utsätter mig för en stor risk för min hälsa att vistas med djur i min omgivning...=(
jag mår så sjukt dåligt av det... för jag älskar verkligen djur och jag och Daniel har ju pratat om hund...=(.. blir ju inget med det!! =(
Har ju Helge och vet att jag e allergisk mot han men försöker ju att undvika honom.. han får inte vara i sovrummet och Inta ligga på vissa platser om inte det ligger en handduk där.. strikta regler vilket e skit synd om honom oxå!!
Men jag måste för att inte utveckla astma..=(
och han e ju 13 år nu i April så jag får ju se hur länge han finns i mitt liv...
men tyvärr får jag ju inte skaffa nått nytt djur efteråt...=(
mina armar efter stickprovet... svullnaden gick ju ner ganska fort.. men det såg ut som jag blivit stucken av stora insekter på armarna...!!
Värst var det mot Häst... hade jätte stor fläck för det...
tur jag inte e så nära hästar!!
ja e inte så mycket att göra åt saken.. min läkare skall ringa mig i morgon bitti för att prata med mig om det...
jag åkte ju tillbaka till jobbet efteråt.. helt deppig...
var sjukt lugnt på jobbet idag.. rätt skönt.. efter jobbet åkte jag och handlade.. sen åkte jag och skicka tillbaka den gamla boxen för ÄNTLIGEN har vi fått rätt box.. men jag har tydligen pajat nått nu för nu funkar den inte men Daniel får fixa det sen.. så typiskt!! Teknik.. i fucking hate it!!!
sen har jag rensat min garderob...=)
Minns ni hur det såg ut igår...
FÖRE...



EFTER...

har ju fortfarande alla petflaskor och burkar kvar att panta men allt annat e undanröjt...=)
Sen fick jag äntligen ätit lunch.. resterna från igår.. och nu... nu gott folk.. nu skall jag SOVA!!!

haha.. hittade korten på mig och LInda från -08 på jobbet..
plufsen och skinny...
nu e det ju tvärtom.. jag som e plufsen och hon som e skinny=)
och gott folk... vet att ni läser... men inspiration e lika med noll när man nu e uppe i ca 7 inlägg utan en enda kommentar.. kalla mig ego.. men skärpning för FAN!!

så tråkiga inlägg har jag inte!!!

pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tycker jag har kommenterat din blogg en hel del.. kan du säga detsamma om min?? ;)



Eller är min så tråkig?? :(



Tråkigt med allergien, vet ju hur mycket du älskar djur.. klarar du av en kväll hos mig nu??



Du kan gosa sönder Montana... han är allergivänlig i allfall... :)



Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

jag försöker komma in på din blogg men man måste ju ha g-mail för det.. bara Daniel som hade det och glömde av hans lösenord..=(... varför krånglade du till det med att göra den hemlig!!=) jag klarar ju av det får inte ha katterna uppe i ansiktet bara..=).. skall bli kul.. skall vi säga kl 12 på lördag när vi skall till allum? vilken tid e det på kvällen sen?

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Funderar på att ta bort det... verkar inte vara någon speciell förutom de jag vill som ska läsa ändå :) kl sex bestämde vi :) hoppas det forfarande passar.. kl 12 låter bra.. får höras på lördag. Kram

4:e kommentar, skriven , av pappa:

Jag läser din blogg, Loppis men du svär så förbannat och stavar fel...:-)

5:e kommentar, skriven , av JennyMolin:

Jag läser ibland, men eftersom du inte verkar läsa min och aldrig kommenterar den så känns det sådär motiverat att kommenter, om jag ska vara ärlig! Men jag ska skärpa mig. =)

6:e kommentar, skriven , av Karin:

HejHej!

Jag läser men är så dålig på att kommentera.. Förlåt.. Du är inte pluffsig iallafall. Du är jättefin. Kram

Kommentera inlägget här :