Denna Torsdag!

publicerat i Allmänt;
Jag sitter ÄNTLIGEN med MIN kära dator i knät!!
Har Äntligen fått i en hårddisk i den och installerat den!!
Det tog sin lilla stund för helt plötsligt hade jag arabiskt Windows och tangentbordet var på enhelska.. men nu funkar den som den ska!!!!
Skall installera msn på den med!!!
Satt hela kvällen med den igår och Daniel tyckte JAG skulle fixa den.. hmm.. hur mycket kan jag om datorer slutade med att jag satt och grät i ren frustration för att jag inte fick den hjälp jag ville ha och han skällde på mig för att jag inte kunde...=(...
jag gick och la mig..
Idag har jag jobbat... var tok lungt på jobbet idag så jag satt och gjorde kedjepaket i 3,5 timme på jobbet istället..=)
Efter jobbet var det snabbt hem... vad möttes där hemma på köksbordet då....
Ibland e han för underbar ändå....=)

blev en dusch tillsammans sen så var Jessica J och hennes syster Hanna här... dom åkte med oss in till Skandinavium..=).. var dax för Frölunda att ta sig till slutspel... och visst gjorde vi det!!!! Gött e det!!! så nervös coh upprörd jag va.. men det gick!!!
Så jävla häftigt!!!





Gött var det med en vinst på 5-4!!!

Firade med att köpa en tröja..=)
Kommer användas flitigt!!!

nä... Nu kollar jag på American Pie The Wedding på tvn..=)
Så ha det mina kära bloggläsare..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Är "mannen" rödhårig??? Ser ut som så på skägget :)

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. ja han e mörkhårig på huvudet och rödhårig i skägget..=)

Kommentera inlägget här :