Dom olika stadierna!

publicerat i Allmänt;
Ja när man upplever en kris/sorg i sitt liv så går man ju igenom en del stadier...Chock/Reaktion/Framtid Stadie!
Jag ligger nog nu i det sista...
hela helgen sörjde man ju och var chockad typ...
Sen har man ju både varit ledsen /arg/frustrerad och tusen frågor har snurrat i ens huvud.. men efter flertal möten nu från både inblandade och anhöriga har man ändå fått en del klarhet i det hela...
Jag vet nu VARFÖR!!
Och det i sig ger en ett lugn... man lixom vet nu och har tagit in det och förstår .. och kan nu lättare gå vidare...
klart det e tufft att ändå tänka på det för döden i sig skrämmer mig rätt kraftigt.. haft min del av traumatiska dödsorsaker tidigare i mitt liv och det har satt sina spår... jag blir genast rädd för mörkret och vågar inte vara själv... men.. nu sitter jag här själv...
Daniel e hemma hos sina föräldrar..
tvn e på och jag har ju datorn.. så det funkar!!!
Jag sitter och spekulerar i om jag skall ta mig till årets första inomhusträning för fotbollen senare... men den börjar inte förrän 19.45... lite sent.. och jag vet att sitter jag nu i soffan tills dess kommer jag bli grymt seg och säkert inte orka... =(.. Behöver ju träningen men.. jag vet inte.. inte bestämt mig ännu.. behöver hitta på saker för att tänka på annat.. men ändå..!
I morgon jobbar jag tidigt och efter jobbet drar jag och skriver på papprerna på min kära bil.. den skall äntligen bli min!!!
Firman som sålde den hade ju inte papprerna på den när jag köpte den och det tog så här lång tid innan dom fick den..
men nu skall den bli min och jag behöver inte vara nojig när jag kör med den mer..=)
Försäkring skall täknas(??)
Hmm.. e skit trött... började tidigare idag .. var så jävla seg i morse.. snoozade en hel halvtimme..!! kom fan knappt upp!!
Nä.. skall fundera lite till .. ha det gott..

Kommentera inlägget här :