Fan vad MÄTT jag e!!!!

publicerat i Allmänt;
Inte helt HUNDRA efter helgens bravader i min mage känner jag.. inte mitt huvud heller för den delen!!
Har faktiskt klarat av att jobba idag men var nästan redo att kasta in handduken där ett tag... det snurrade och jag var svimfärdig.. men jag stod stilla på ett ställe idag och jobbade i verket!!
Efter frukost mådde jag bättre!!
kändes bra.. stannade t.o.m över en sväng för det var röv mycket att göra!!!
Var ju beredd på alla pek-med-fingret-mot-mig-uppläxningar under dagen så jag stod bara och tog emot!
Jag vet... BORDE INTE DRICKA!!!

Och för mina nära och käras skull så skall jag faktiskt hålla mig undan... en kall ÖL på en uteservering till sommaren går bra eller en cider till maten på fredagskvällen men annars e det nyktert som gäller.. så här har ni numera den blivande fyllechaffisen!! =)
BLIR NI NÖJDA NU??!!

Dels e det för min omgivnings skull men mest för min egna.. orkar inte gå igenom detta en gång till det tar knäcken på mig... blir så jävla ledsen över besvikelsen min familj ger mig och hur alla andra frågar och undrar över det som händer mig.. jag e trött på att inte ha nån förklaring trött på att försöka försvara mig själv.. bara trött som FAN på att ha en slags "sjukdom" som ingen läkare har kunnat hjälpa mig med eller ta på allvar i 10 års tid!!!

Så nu fick jag ur mig det!
Nu e jag NYKTER!!!

Blev thai mat och några timmar på soffan när jag kom hem!
hade en sån jobbig dröm då det känns som hjärnan har vaknat men ens kropp fortfarande sover.. och man gör allt i sin makt för att väcka sig själv men det går fan inte!!! det värsta var att denna gång så kunde jag höra nån gå här hemma .. gå ut i köket skramla med bestick sen komma in hit i gen och sätta sig i soffan... sen avslutades det med att jag hör nån viska bakom mitt öra!!!.. Fattar ni min panik till att få min kropp att vakna!!!!!
såg ju ingen men det jag hörde var såååå verkligt!!!!
hmm.. har lite grejer framöver nu...
*Begravningen den 2 Feb
*Anhörighetsmöte den 2 Feb
*Stickprov för min allergi den 5 Feb

Begravningen e man ju kluven för... vi har ju fått fritt fram att prata om det nu vad det e som har hänt oss..
e ingen hemlighet.. men tycker ändå det känns lite fel att hänga ut någon så.. som dessutom är numera död och inte kan försvara sig .. men männsikan i fråga har inte varit guds bästa barn!!
Han har gjort saker han borde sitta inne för.. men istället för att bli avslöjad så tog han sitt liv i tid istället!!
kan nu säga att jag förstår han.. han visste att när allt detta skulla komma fram så skulle ingen acceptera honom längre!!!!
nog om det.. det han gjorde mot mig var flera år sedan och jag fick honom att förstå sista gången han var på mig att jag inte var rätt tjej att gå på.. som tur va tog han det rätt och förstod.. har ju fått höra tjejer som inte haft samma tur med att säga nej till han!!!
nog om det.. han e ju nu DÖD...
hmm.. nä om man snart skulle inta sängen... varför åt jag så mycket???.. dumma mig!!!
Hadet




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Det är nog vettigt att sikta in sig på att vara nykter framöver, åtminstone när du vet att det finns saker du mår dåligt över!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie Karlsson:

Såklart det kan vara bättre för dig att vara nykter (eller bara ett glas eller två).. men gör det för DIN SKULL gumman, såklart folk blir oroliga när detta väl händer.. (som inte är allt för ofta!!!!!!) Men du ska göra det för din skull för den som mår sämt över det är ju DU gumman!!!! Men du få såklart tummen upp för att du tänker på dina nära och kära.. kram kram

3:e kommentar, skriven , av Adler:

anhörighetsmöte? har jag missat något nu!? :S

Kommentera inlägget här :