Fredag!

publicerat i Allmänt;
Både med glädje och sorg jag framför detta inlägg=) =(
Mina tankar är idag hos min Syster
Hon var tvungen att låta sin äldsta katt somna in idag=(
Mannen även lillebror till min älskade katt!!
Mannen och Helge!
The Brothers!
Inte e dom lika inte!
Detta får ju mig bara att omfamna Helge och vara glad över att han ännu finns i mitt liv!! Jag hoppas på många fler år med min älskling!!
Smärtan av att förlora ett djur e stort.. jag om nån vet!!!! När vi avliva min älskade hund Bonnie så kunde jag nästan höra mitt hjärta krossas!!
Jag var såååå sjukt ledsen!!!
Så mina tankar e med dig idag Marielle!
R.I.P Mannen!
Ikväll blir det fredags mys för hela slanten!
har marinerade kalkonbitar som skall in i ugen.. klyftpotatis och rödvinssås.. blir en go sallad till med majskolvar oxå..=)
sen naturgodis och popcorn..
Inte helt kaloriefritt men ändå mycket nyttigare än pizza, cola och chips!!..=)
ha en trevlig kväll alla!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

Det gör fortfarande såååå ont och jag kan inte hjälpa att tänka "gjorde vi verkligen rätt" men det fanns verkligen inget annat alternativ för han var så sjuk men bilden av att han bara låg där efter att hjärtat slutat slå värker så i mitt hjärta. 12 år Malin, det är i stort sätt hela mitt vuxna liv.....snyft

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Förstår dig helt Marielle!!! Och lider verkligen med dig!!! Stor Kram

Kommentera inlägget här :