Måndag

publicerat i Allmänt;
Japp då var det Måndag kväll och jag har precis slängt ut julen här hemma.. har en barrandes jävla granhelvete kvar bara!!!!
Hoppas att min man till NO MEMORY AT ALL skall komma ihåg att ta med sig en gransax (sekatör) till i morgon så vi kan få klippt ner granhelvetet i små bitar och sen få ut den!!!!
HmmmF!!!!
Jaja.. idag har jag jobbat tidigt sen var jag på ett viktigt möte angående ett mycket känsligt ämne.. eftersom min blogg e öppen e det inget jag kan skriva om här!!!
Efter det var det att åka och handla sen hem.. bädda sängen och packa upp matvarorna och hann diska.. sen la jag mig i soffan och fick vilat 45 min.. sen var det svida om och åka till gymmet!!!
Möta Jessica J och Syrran där...jag och Jessica intog gymmet först.. jag gick på crosstrainern i nästan 15 min och Jessica gick på bandet... sen upp till stora salen... dax för BODY STEP



GÖTT va det!!!!

Tränade ju detta för kanske 1,5 år sedan senast.. så det var tufft!!! men så roligt och silken bra träning det e... var en lätt koregrafi med så jag hann med relativt bra i allafall.. e ju samma vanliga steg lixom..=)
gött.. e så stolt över mig själv.. e så jäkla beslutsam nu... för jag hatar min kropp som den ser ut nu.. men den jävla magen jag har.. så tänkte varje Fredag morgon skall jag väga mig.. ställt in min våg nu i sovrummet vid sängen.. så den e lätt tillgänglig varje Fredag.. tänker ju även på vad jag äter och äter mindre portioner. äter mig inte proppmätt utan äter istället mycket frukt mellan måltiderna!!!
Det skall nog gå minsann.. känner faktiskt redan sen i Torsdags att nått kg har jag nog tappat=)
vill ju rasa i vikt... jag med no tålamod alls vill ju att allt händer med en gång helst nyss!!!!
När jag kom hem från träningen så plockade jag undan lite.. duschade och började som sagt att rensa bort julen.. känns skönt faktiskt.. Daniel kom hem för en liten stund sen och fick hjälpa mig att bära upp alla julsaker på vinden...
*Morr* granhelvetet sticker mig i ögonvrån dock. vill få ut SKITEN!!!

Nä that was it for today.. ha det vänner... pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Duktiga ni är...

Finns här om du behöver prata om det "känsliga" ämnet.. kram kram

Kommentera inlägget här :