Slappardag!

publicerat i Allmänt;
Mmmm... blev en del Super Mario spelande igår så vi kom i säng först halv 2..=)
11.50 slog jag upp ögonen först.. men det var enbart för att min blåsa sa till mig att vakna!!!
hatar att man skall alltid vakna på grund av att man e så kissenödig så man DÖR!!

spelar ingen roll om jag kissar precis innan jag lägger mig... tycker det blivit värre med åren... !!
Likadant e det med näsan min.., kan inte andas och måste upp och snyta mig... ont i näsan.. min allergi det sista har varit hemsk.. under ledigheten har jag kanske haft 2 eller 3 allergifria dagar... annars  har det bara bestått av snörvlandes, snytandes, nysandes och kliandes!!!!
MÅSTE RINGA DOKTORN!!

Det e dax för lite tester!!!!
Min morgon bestod i allafall av att ligga i sängen och hamna på massa olika bloggsajter!! Massa småglin som gör sig rika på att blogga om sina partyliv i Stockholm!!! fattar inte..
Jag skriver blogg för MIN skull.. ingen annans.. jag skriver för att skriva av mig... mer som terapi!!!
Men men..
efter några timmars sängliggandes.. drog jag upp Daniel ur tvspelssoffan och så tog vi på oss och gick ut och gick!!!
Dom goa små änderna!



Luffarna!

Daniel har ju tjötat hål i huvudet på mig för att testa detta..!! Sagt att jag aldrig gjort det och vet ju konsekvenserna.. men för att få slut på hans tjöt så offrade jag mig..=)



Slicka på stolpe!=)



Det lyckliga peret=)

Ja kallt som satan e det ju ute...
visade på -10 när vi gick ut!!
Nu har Daniels kompis Johan kommit hit.. ätit har vi gjort.. och jag skall ladda för jobb ikväll!!
Daniel skall dra och bowla med en massa.. tyckte dom kan bowla på Stures då så jag får vara med lite av deras roliga.. men nu skall dom nog dra till Strike i stället.. känns ju kul.. NOT!!! så nu e jag SUR!!!

ha det!!

Kommentera inlägget här :