Surplar Kaffe...=)

publicerat i Allmänt;
Dricker lite kaffe och har det gott i soffan..=)
Behöver jag säga vad Daniel gör..=)
I dag har jag börjat dagen med ett gym pass.. mötte Adler där så vi började på Crossen..
Sen gick vi över till bandet.. sprang 2 km.. sen var det dax att tränar armar.. herregud... hon körde skiten ur mig!!!
var helt slut!!!! blev mycket mag träning med sen avslutade jag på stepmaskinen..=)
efter det åkte vi hem till mig.. duschade och drog med oss Daniel till Allum... började med att käka på Paprika sen gick vi runt och kika lite... jag har ju gått och tittat avensjukt på alla som äger sånna korta kängor som e populära nu... så jag provade ett par sånna.. och tänkte lägga undan dom.. men min snälla pojkvän köpte dom till mig så länge...=)
snygga as hell!!
Nu skall jag börja fixa mig för ikväll
ha det.. pöss

Kommentera inlägget här :