Ahhhhhh.....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... nu sitter jag i soffan ... ny duschad... ny rakad.. och nyinpackad..=)
härlig känsla....
det gäller att ta hand om sig själv...
sen jag var och klippte mig för nu en månad sen så har jag kört inpackning i håret 2 gånger i veckan..!!!
Det behövs...=)
mitt hår har faktiskt blivit liiite bättre.. men det ser långt ifrån friskt ut..!!!
*************
Promenaden med brudarna var underbar...
Jag gick med stackars kortbenta och gravida Marie och Jessica och Bettan pinnade på längre fram... vi tjöta om allt och lite till.. våra vardagliga problem bland annat..=)
Jessica ovh Bettan där framme och min och Maries skugga..=)
Sitter och planerar inför helgen...
Fredag:
Jobba till 17 sen hem ducha göra mig i ordning sen vänta in brudarna, Linda, Jessica, Sofia och Marie!

In mot stan.. Bergakungen.. ta en fika och en bit mat och sen gå på BIO!!!
Eclipse!!!!

WOHO!!

Folk som nu hunnit se den är ju helt lyriska över hur bra den e..!!
Lördag:
Upp tidigt... åka ut till Havet... tror det blir Åsa...
sola.. bada och bränna sig och ha det gott!!!
sen på kvällen är det antingen åka och grilla hos Daniels föräldrar eller så åker vi till Linda och dom och grillar!
Vi blir hundvakt åt Aramis hela helgen då Daniels mamma skall jobba och Daniels pappa inte får komma hem från Sjukhuset ännu..!
Söndag:

Repa med bandet kl 17..
Inte mycket annat bokat där inte..=)
Nä.. skall väl ta och krypa ner i sängen snart..
Spider Man 3 på sexan..=)
Ha det !!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tormodmagnhild:

Perfect site, i like it!

Kommentera inlägget här :