Årets varmaste dag!?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. skall det tydligen vara idag och det känns faktiskt lite...=)
Började dagen med ett samtal från syrran som väckte oss...
Daniel hade ju dundrat in vid 4-5 i morse men jag fick faktiskt upp han och med mig han..=)
Packa ihop allt sen hämtade syrran oss...
åkte till Åsa...
var rätt mycket folk där redan... men Marie, Tommy och Nadja var redan där så vi la oss vid dom...
lite färg har man allt fått... Daniel smörjde ju inte in sig!! Klanten så han e helt röd nu!!
nått dopp blev det dock inte... konstigt för att vara mig.. men det blåste rätt mycket och jag doppade tårna och tyckte helt enkelt det var för kallt.. haha..=)
Jag!!! Badkruka??? NÄÄÄÄÄ!!!!
nu är vi hemma.. blev en kall duscha när vi kom hem.. få bort all sand...!!
Hade det överallt...
på platser man inte vill ha det... hmmm..
nu har jag fixat mig... blev min underbara svarta lång kjol som jag älskar på sommaren..
och ett vitt snyggt linne från förra midsommar..=)
vi skall snart bege oss hem till pappa för grillning!!!
Mina systrar och familj skall oxå dit.. skall bli mysigt... ha en trevlig kväll nu gott folk!!! =)

Kommentera inlägget här :