Dax för sängen tror jag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... jag är nu själv...
valde att stanna hemma då jag visste att jag skulle bli trött inom en timma och titta... nu är jag som en klubbad säl med stora stenar i ögonen som bara säger åt mig att stänga dom för att inta sömnposition..=)
jag har en spontan ung pojkvän som kan dra iväg bara så där utan några som helt planer på nått...
allt löser sig enligt honom...=)
för mig är det tråkigt nog inte riktigt lika enkelt...
Daniels goa vänner kom ju hit så vi gick ner till badet så dom badade... svingade sig i lianen och stojade...
var lite lockande att bada för 4 gånger in dag men jag bangade..=)
efter det så skulle dom dra till Olofstorp... och Daniel ville ju följa med och ha med mig...
men nu skall jag lägga mig istället...
om det är fint väder i morgon så blir det sola och bada...
på kvällen är det jobb..=)
ha det gott vänner...
Bjuder på lite gamla bilder så länge...=)




Jag och Bettan för ganska så exakt 3 år sedan på en Per Gessle konsert i Halmstad..=)
Jag och Bettan för ganska så exakt 2 år sedan..=)
Jag i Stockholm för ganska så exakt 1 år sedan..=)

ja det var det för nu.. ha det igen..=)

Kommentera inlägget här :