Denna dag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
började med god sovmorgon.. fick ett sms tio över 11 av Jessica..=)
upp.. and away.. jag vill ju snabbt komma iväg det vill inte Daniel.. haha
vi kom i allafall bort till Torskabotten vid 1... åhhhh så gott.. på med kokosolja och steeeeka....
Daniel hatar att ligga i solen så han tjöta och tjöta om att få åka... kvart i 4 åkte vi...
till Lerum...
käkade... sen blev det systemet.. för nästan 1000 spänn.. bunkra upp.. haha...
sen förbi Marielle och dom och gosa med Missi...=)
goa katt!!!
efter det åkte vi hem så Daniel fick poopat... (jag själv har inte poopat på ett par dar kom jag på nu)...

efter det åkte vi till pappa för 4 dagen i rad..=)
men denna gång hade vi så lite kvar.. kanterna på bordet och benen skulle målas 2 gånger.. det var allt...
så det gick fort... efter det åkte vi och handla.. mötte Linda och dom i affären..=)
fick erbjudande att åka hem till dom ... men vi var nog lite för sega för det...
fick kommit hem och äntligen fick mina köksstolar komma hem..=)
åhhh e sååå nöjd... är inget proffs som har målat dom utan jag... så lite skavanker e det ju... men inget man inte ser om man inte inspekterar dom NOGA!!!

Imorgon kommer köksbordet hem...=)
jag fick duschat och dukade sen fram lite småplock..=)
... med lite vin till..=)
ja då vart jag glad..=)
sen kika på filmen då..
hmm.. blir nog sängen snart...
i morgon skall vi passa Erla...
...dåLinda och dom skall till Skara Sommarland..=)
sen skall vi bara hämta bordet oxå och jag skall tvätta mellan 12-16...
varför har man alltid så mycket att gö när man är ledig???
fattar det inte.. dagarna bara rusar iväg!!!!!
nä ha det!

Kommentera inlägget här :