det blev...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. solning vid en badplats....=)
det sprack upp till slut... så jag åkte mot Torskabotten i Tollered där Syrran låg med sin familj... fick med mig Marie och hennes familj... men någon Daniel ville inte följa med... han blir rastlös av sånt...!
vi var där strax efter 12...
jag åkte hem vid 15.30...
åkte då och handlade och kom hem för en stund sen...
har nu ätit lite...
Vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden men får knappt i mig nått... blir snabbt illamående och tycker maten smakar äckligt...
(NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!!!)
jag har bara en satans tarmsjukdom som gör mig lite konstig när det kommer till mat...
kan vara vrålhungrig men efter 3-4 munnar så blir jag mätt.. och kan inte få i mig mer...
jaja.. kan ju bara hoppas att man går ner nått av det och tacka för det..=)
kan ju oxå ha att göra med värmen.. man vet ju aldrig..=)
jag skall snart ta mig en dusch... börja göra i ordning mig och sen åka till Floda till Pappa.. möta Linda och Henke där kör pappa oss till Alingsås... vi skall möta Tommy och Marie vid Musses och äta gott.. sen gå bort till Stures och bowla... skall bli kul!!!!
skall dock upp tidigt i morgon igen för träning...
men några drinkar kan man nog få i sig..=)
en mojito kanske..=)
MUMS!!!
ha en trevlig Kväll.. kanske bloggar senare.. lovar att ta bilder i allafall..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Anledningen till att du knappt får i dig något e att du e vrålhungrig. Me våra magar får det aldrig gå så långt för då kommer illamåendet direkt. så e det iaf för mig så prova det så kanske det känns bättre =) =) puss snuttis ses på fredag =)

Kommentera inlägget här :