En liten fråga???

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... till er stackars ynka ca 30 pers som läser min blogg.....=)
VAD SKULLE NI VILJA ATT JAG BLOGGAR OM????
Eller är ni nöjda med det jag bloggar om nu? (min vardag)

Har ni nån speciell fråga till mig?
Nu under semestern kommer jag ha mer tid till att blogga och tänkte då utveckla mitt bloggande lite genom vad ni mina kära läsare är intresserade av=)
Snäll jag är va?
=)
Jag är en tjej med mycket erfarenhet av livet...

Jag har varit med om MYCKET och kan mycket!
Allt har bara gjort mig till en mycket mer klokare person och jag vill mer än gärna hjälpa folk på vägen om jag så kan=)
Om det så handlar om jobb/ killar/ kompisar och allmänna problem..=)
jag är inget psykolog men jag är en människa med stor förståelse och med en sjuk empati i kroppen!
stor kram på er! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

ja tycker din blogg e kanon som den e =) =) puss på dig snuttan

2:a kommentar, skriven , av Malin:

tack snuttan!!!! =)

3:e kommentar, skriven , av Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Jag gillar din blogg precis som den är :) Njuuut av semestern och slappna av, det är dne bästa medicinen! ;)

5:e kommentar, skriven , av Nina:

Jag gillar din blogg som den är.. :)

Kommentera inlägget här :