Fått nog...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... av allt nu!!!
jag är så sjukt jävla trött i min kropp, själ, psyke.. ja hela jag!!!
ORKAR INTE MER!!!!

Jag är så sjukt trött och ledsen på detta nu...
jag vill ha harmoni, lycka och vänskap...
inte denna stämning som råder nu...
varför kan inte alla bara vara snälla mot varandra och värna om varandra istället för detta hat och skrik och bråk...
jag vill vara neutral inte ta någons parti för jag HATAR bråk!!!!
jag vill bara kunna fungera som en vanlig människa inte gå med oro och klumpar i magen...
jag orkar fan inte mer nu!!!
Jag måste bort därifrån NU!!!
Skall se till att få ändrat min Semester lite nu för jag mår illa av tanken att behöva gå dit i morgon...
jag vill bara lägga mig ner på golvet och bara gråta för denna situation...
även fast jag borde vara uteslutande i den...
jag har bara hamnat mitt emellan och jag HATAR situationen..!!
Orkar inte!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Problem på jobbet är aldrig roligt.. Hoppas att det fixar sig snarast.

2:a kommentar, skriven , av Asa:

Fan vad trist med problem, kan forsta att du langtar efter semester och komma bort ifran allt ett litet tag. Hoppas att allt ar bra med dig annars, ar inne och laser din blogg sa att jag kan halla mig uppdaterad om vad som hander och fotter i Svedala ;-) Kramar

Kommentera inlägget här :