Helt slut!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Silket pass...
liknar ju boxning lite .. vilket jag har tränat en del..
gillar styrkan... aggressionen i träningen.. den passar mig perfekt...
jag är ingen yoga människa jag är en styrke människa...
jag vart helt genomsvett efteråt.. och träningsverken kommer sitta där den sitter i morgon...
nu är jag hemma.. och var så sugen på atta bada.. men Daniel åkte nu när jag kom hem och jag vill inte bada själv...=(...
så jag får väl gå in i duschen då..=(
fan rapar den där jäkla indiska maten jag käka förut och det stinker vitlök om mig.. haha...
vidrigt..
min matlust är som vanligt inte alls där...
men men... jag får väl dricka ordentligt istället!
sugen på en öl..=)
i morgon är det PINK TJOHO!!!!
blir dricka i en park sen äta på en uteservering och dricka.. kl 17 är insläppet sen röja hela kvällen..!!!
skall bli grymt..!!!
ha det

Kommentera inlägget här :