Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tänker jag unna mig en dag vid vattnet och i solen..=)
Syster min är vid Torskabotten och jag tänker bannemej åka dit jag med...
jag vägrar stå och måla i denna sol..=)
vi har bara så lite kvar på köksbordet så det tar max 2 timmar ikväll att måla klart det så vi tar det senare idag istället...
Måste få handlat med...
tvätttid fick jag i morgon...
när man är borta så här som vi varit nu hinner man ju inte med några vardagssysslor alls...
Daniel får ta mig fan släppa sin jävla dator nu och följa med.. jag sa att jag bara skulle dricka upp mitt kaffe först.. han är segast i stan på att få med på saker och ting för hans dator och förbannade jävla spel är hans precious..!!!!!
GOD DAMN IT!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Skönt att bli klar med möblerna.. Vilket lyft bordet gav ditt vardagsrum... måste vara underbart. Den där Daniel.. vampyr eller?? ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja man börjar ju undra... haha

Kommentera inlägget här :