Jag Måste...

publicerat i Skönhetstips;
... bara ta upp en sak som jag snart blir tokig på!!!!!
Stör ihjäl mig och alla mina vänner omkring mig får ständigt höra detta.. men det verkar vara en hemsk trend som folk följer... okej även fast man inte har sina ögon i nacken och kan titta på det själv så kan man väl tänka på oss (LÄS MIG) som bara hatar det!!!!
Dålig bild... men kan inte bara ALLA ge FAN i att ha vanlig BH under ett brottarlinne..!!!????
speciellt en BH med färg som röd/lila/gul en färg som syns!!!!
skaffa för helvete en Bh med brottarrygg där bak... finns t.ex på Lindex..
jag har ca 4 st i olika färger!!!!
Titta så söt =) finns även i turkos!!! =)
okej nu kan det ju vara så att vissa har så jäkla stora bröst så dom kan inte ha den här typen av BH men använd för fan ett annat LINNE då!!!!
Nu har jag , MALIN sagt sitt!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Vad spelar det för roll om BH:n syns? Ne där håller jag inte me dig alls! Det är väll upp till var och en, finns bramycket andra sakersomär mer stötande en två bh band som syns =).

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag tycker det spelar jätte stor roll... VARFÖR skall BHn synas??? när man kan ta på sig bh och linne där det inte syns..??? jag tycker det är vidrigt... ser fruktansvärt ut!!! det ser bondigt och fjortis ut.. är man en ordentlig tös så visar man inte sina bh band på det sättet... jag skulle aldrig kunna tänka mig att drottning Silvia skulle kunna gå runt och visa bh banden på det sättet..=)...

Kommentera inlägget här :