Nattinlägg....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ligger nu i sängen....
alldeles i bara eva kostymen då jag vet att det kommer vara svettvarmt här i natt.....
nyss hemkommen från jobbet...
var hyfsat bra med folk men alla satt ju och gottade sig på uteserveringen..
och gissa vem som var där ikväll???
självaste Lotta Engberg!!!!!
hon var där med typ hela sin familj.... hel go... skrattade åt mina skämt.. hälsade fint och strök min hand när hon gick...=)
visste ni att hon snusar???
underbar var hon i allafall och kändiskåta Malin kunde knappt sluta glo på henne..=)
***********
innan jag åkte till jobbet förut så passade jag på att pimpa mina tånaglar..=)
Älskar denna färg på tårna..=)
sen fixade jag mig.. och slängde iväg en saknar-dig-bild till Daniel..=)
Imorgon kommer min puss hem igen..=)
nä.. skall nog sova nu...
stod på jobbet förut och förundrades av den stora spindeln som hängde utanför fönstret..
lilla söta Boris..=)
vad han byggde och höll på...
inredde och donade..=)
Vidriga kryp!
nä sova var det...
blir inget hav i morgon.. men bada och sola tänker jag göra om vädret tillåter..=)
God Natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Kan ta en promenad vid mitt jobb någon gång.. hon bor ju inte långt där ifrån om du vill se vart hon bor ;)

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack söta du!!!! Det var en kanonkväll! Haha, såg Lotta i Allum här om dagen, värsta prillan inne:) Kram

Kommentera inlägget här :