Oj oj oj....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... nu är jag sjukt trött.. skelar som en skelögd groda ungefär...
blev väckt redan halv 5 i morse av en pojkvän som rumlade in.... trodde han skulle sovit borta.. trodde han med men det blev tydligen mat i stan och då fick han skjuts hem... tyckte han kunde väntat en timme så jag kunde fått dom extra 40 min sömn istället så låg jag vaken från redan halv 5 på morra!!...
Inte OKEJ!
fick åkt iväg och jobbat...
efter jobbet åkte jag direkt hem och hämtade Daniel...
han låg då utslagen på soffan... han hade i allafall tatt sig dit..=)
fick piskat på han lite kläder sen åkte vi till syrran i Olstorp... det var flyttning på schemat...
och det har vi sysslat med hela kvällen...
hjälpt till att packa och torkat av och dammsugit mattor och burit och åkt 2 vändor till det nya huset i Lerum... grymt mysigt hus dom köpt..
och mina drömmar om hus blir bara större och större...
och jag vill ha ett "äldre" hus och inget nybygge för jag älskar källare!!!!
att ha hobby rum och inreda med massa mysigt på nedervåningen..=)
åhhh drömmer!!!
killarna tar paus...
pappa, Henke och Daniel..=)
var bara farbror Fiffen som jobbade och chefen Marielle dirigerade..=)
nu är jag helt slut i kroppen och huvudet... HUVUDVÄRK!!!!
men det är inget lite sömn kan bota..=)
skall lägga mig nu...
jobba i morgon med ..
Daniel åker till Stockholm med en kompis i morgon bitti.. han blir nog borta ända till Söndag...
Så får passa på att säga hej då ikväll..!!
ha det !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag får mitt hus imorgon. Funkisvilla från 1937. Kan inte längta mer till Lerum. Älskar också äldre hus. Hoppas dina drömmar blir sanna en dag också. Kram!

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja min syster flyttade till ett hus precis vid aspen.. kommer inte ihåg gatans namn men bodde inte dina föräldrar där någonstanns..??=) ja det hoppas jag med... hoppas ni får roligt med erat nya hus..=) kram

3:e kommentar, skriven , av Asa:

Harligt med gamla hus, nar jag bodde med mina foraldrar hade vi ett hus som var byggt i borjan av 1900-talet, med riktig vedspis och grejer. Sa var det en pabyggd del fran 1940-talet. Ville bara saga grattis till Karin som kopt hus, vad spannande :-) Och Malin, jag hoppas du far allt du onskar dig i framtiden, barn, hus och allt det dar :-) KRAM

4:e kommentar, skriven , av Karin:

Hej Åsa, och tack! Kan inte du också blogga, som de andra tjejerna..? Är ruggigt nyfiken på hur du har det där borta.. Kram!!

5:e kommentar, skriven , av Asa:

Karin, jag jobbar pa det, har varit for slapp for att ta tag i det, min dotter fixade en blogg till mig for ett tag sen men jag kommer inte ihag vad den hette, sa jag far borja om fran borjan he he.

Sa fort jag borjar blogga igen sa later jag dig veta :-) Kram

Kommentera inlägget här :