Semester dag 4!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp Torsdagen är kommen...
efter lite för tungt huvud och med regnet som öste ner så åkte jag och syrran aldrig och tränade i morse....
var lika bra det.. behövde min sömn!!!
Vi skall istället åka och träna nu 18.30
Body Combat!
måste SOLA efteråt tänkte jag!!!
brände i och för sig ryggen igår men ändå...
kvällen igår var toppen....
Pappa körde in oss till Alingsås till Musses där vi mötte Tommy och Marie...
var så sjukt varmt och maten var så jäkla varm så det fullkomligt dröp svett om mig... vidrigt!!!
men så kom en rejäl regnskur då blev det lite lite svalare..!
Regnskur!!
efter det pallrade vi in oss i Marie bil och åkte bort till Stures...
Jag fick min Mojito! =)
jag med klotet..=)
vem vann?
ingen aning... kl 23 stängde dom då kom pappa och hämtade oss och vi kom hem ordentligt... direkt i sängen... trött..
vaknade dock redan kl 4 i natt... var så varmt så jag trodde jag skulle dö!!!
fick hämtat fläkten...
kl kvart över 7 fick jag sms från Linda..
"vi skiter i det va?"
"hemskt gärna" svarade jag =)
idag har jag tillbringat med lillsyrran...
Daniel körde mig till pappa så jag fick hämtat min bil.. tog med mig lillsyrran hem så bakade vi..=)
chokladmuffins och hallongrottor..=)
Lillsyrran..=)
efter bakandet kom pappa och hämtade oss.. vi åkte in till stan och käka indisk mat.. mumma.. sen hem till mig igen och fikade... mmm..
nu skall jag svida om och åka och träna som sagt... ha det !!

Kommentera inlägget här :