Semester planer!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
som sagt... semestern börjar på Fredag kl 17... eller egentligen inte... jobbar på Lördag men nevermind...=)
Fick besked idag av min chef att även V 32 är inbokad som semester för mig.. gott...
4 veckor framför mig!!!!
vad skall jag göra då???
V.29

Måndag
Inget bara njuta=)
Tisdag
Åka till Ullared med Linda och dom=)
Onsdag
är det fint väder blir det bada
Torsdag
kanske åka ut till Marstrand
Fredag
Grilla, bada och njuta!
Lördag
fixa min möbler som skall slipas och målas
Söndag
samma som Lördagen...
V.30
Kanske några dar på Skara Sommarland och en dagstripp till Danmark och ner till skagen med Bettan och Martin=)
V.31

En kväll på stures med mat och bowling och besöka öarna i Göteborg
V.32
Njuta, Njuta, Njuta!!!!
Längtar till min underbart välförtjänta semester!!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hmmm... så jag ingår inte i dina semesterplaner :( ses väl vecka 33 då kanske om man har tur då!

Kommentera inlägget här :