Semester V.30

publicerat i Semester Schema 2010;
Japp då vart den ny vecka och jag är nu inne på min andra semester Vecka!!
denna vecka är tyvärr rätt rörig för vi har planer men vet inte riktigt vilka dagar det gäller!
men men...
Måndag
Fortsätta måla möbler , skall föröska få in en fika med Bettan som varit i Grekland i över en vecka!
Tisdag
Fortsätta måla möbler måste ju få det klart när man ändå håller på!
Onsdag

Kanske måste ägna lite tid åt att måla klart möblerna denna dag men tror vi skall vara hundvakt hela dan så får se vad vi kan göra!
Torsdag
vi kanske åker till Gränna denna dag då Linda och dom skall dit så funderar på att åka med..=)
Fredag
denna dag kanske vi skall åka till Danmark med Bettan och Martin vi får se om dom kan
Lördag
Restaurang festivalen i Stenkullen!!!
PARTY!!
Söndag

Bio??? Marie??
Är oxå lite kattvakt år Missie denna vecka då Marielle och dom åker bort... dom har ju kattlucka men skall åka dit och kolla till han bara..=)
det var min vecka det...
det jag vill göra mer är tatuera mig...(secret) och även gå till frisan och slinga håret.. får se vad jag hinner..=)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Bio funkar bra :)

Ska gubbarna med eller blir det girl´s only ;)

Kommentera inlägget här :