Shopping!

publicerat i Shopping;
.. japp hittade lite fynd.. älskar reorna som är i affärerna nu..=)
började på HM men hitta inget speciellt där.. gick vidare till Lindex...
där hittade jag ett par leggins.. jag kan nog inte ha för många av dom .. har en stor låda full med dom..=)
blev ett par svarta med skinn fram och vanliga bak..=)
199:- på Lindex
hittade även en söt Bh på Lindex..

54.50:-
sen gick jag in på Carlings... jag nästan sugs in dit.. =)
åhhh dog ju när jag såg en sån underbar college tröja i svart...
har en grå, vinröd, blå och nu en svart!!!
Älskar dom!!!!
399:-

var bara tvungen att köpa denna tröja med...
199:-
LOVE IT!!
sen blev det självklart en sväng in på Gina..
2 linnen för 49:- /st
Love it!!

I morgon då e det party då tänkte jag ha på mig legginsen och det svarta linnet..=)
det vad dagens shopping=)

Kommentera inlägget här :