Sitter...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vid mitt fina köksbord och njuter av en kopp (läs glas) kaffe..=)
varit en mycket slapp dag...
precis vaknat igen efter att sovit en stund i sängen.. la mig där för att läsa och så somnade jag..=)
När jag kom upp så låg Daniel och sov i soffan.. haha...
vi är rätt pigga..
han kom i och för sig inte hem förräns typ 6 i morse så inte konstigt han var trött..
jag var uppe redan kl 11 i morse... (redan och redan tänker ni mammor)..

jag sov dåligt i natt dels la jag mig sent sen så låg jag och inte kunde somna då jag visste att Daniel skulle höra av sig om hur vida han kom hem eller inte..
ikväll är det ju Party...

är bjudna hem till Anders och Jessica på grillning och förfest..
hmm.. får se hur kvällen slutar...
ha det

Kommentera inlägget här :