Sitter hos syrran....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... och har varit här sen strax efter kl 13....

började dan med lite frukost sen tog vi på oss och åkte och hämta ut ett paket jag hade fått på posten.. visar bild på det sen..=)

sen åkte vi till syrran möttes av en mycket glad Erla... jag slängde in en maskin tvätt (gjorde en Daniel och hade bokat fel dag ) sen tog vi oss en runda med Erla Pärla=)

sen när vi kom tillbaka så tog städmanin över i mig och jag var bara tvungen att städa och göra rent...

syrran har ju inte en gnutta padantitet i sig så det såg ut som FAN här... så jag tog tag i det... har plockat undan.. torkat av dammsugit vikt tvätt... jag jag har hållt i gång... Daniel har bara legat i soffan..=)

sen hängde jag upp tvätt och satte i gång en maskin till då passade vi på att åka till Aspen .. finns en liten avskild vik där vid kyrkan så där badade jag med Erla.. lilla snuttan älskar ju att bada..=)

sen åkte vi förbi Moset och köpte köttbullar med mos, sås och lingon.. åkte hem till syrran igen och käka...

nu är jag dö slapp.. Syrran och dom kommer väl inom 2 timmar...

jag tvättar ju fortfarande...

men tvätten torkar fort där ute i solen..

gött..

nu e man bra seg...

bloggar mer hemma med bilder och så..=)

ha det

Kommentera inlägget här :