Two sides of me...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. är jag ensam eller är det bara jag som har 2 slags sidor av mig själv...
jag har en kvinnlig sida som gillar att klä sig fint...
som älskar smink.. höga klackar, romantik och en viss typ av "kvinnlig klädstil"
sen finns det en till sida av mig...
den där rockiga sidan av mig...
den som älskar att sjunga med till härliga rock låtar skrika och gapa... älskar tuff träning... spänna upp sina muskler och älska hur dom glittrar av ren styrka mot mig...
att känna sig som en "tuff" tjej...
som älskar dom där härligt tuffa tatueringarna... som älskar dom där ruffa frisyrerna med rakat på ena sidan...
som diggar kepsarna...
som älskar pirret i magen när jag ser en viss typ av folkslag...
=)
jag har 2 sidor.. och ibland krockar dom...
jag älskar nog mest den sistnämnda sidan..
den somnrapar och fiser och skiter i vad folk tycker...
som bröstar upp sig och känner sig maktfylld och pissar på folks åsikter!!!
det är väl egentligen Polisen i mig.. haha..=)
det är väl därför jag älskar den!
min "kvinnliga" sida gillar jag för det är den som jag får uppmärksamheten med.. det är den som väcker glöd i folks ögon.. det är den som får killarna och tjejerna att lyfta ögat lite extra...
I like it...
och den kommer nog aldrig dö inom mig...
men innerst inne är jag den där "tuffa" sidan...
jag visar den inte ofta.. men när den väl kommer fram det är då du inte kan säga ett enda ord för att bräda mig.. det går inte.. hur hårda orden än är..
jag står för den jag är.. och det finns INGET DU kan göra åt det..=)..
gillar ni mig i HELHET??
eller som kvinnlig??
eller som den andra sidan??
En lite "tuffare jag!


En lite kvinnligare jag!! =)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Antoniojennifer:

Big tnks for interesting and useful site!

Kommentera inlägget här :