Väntar in....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ovädret som skall komma in snart.. åska och regn.. skall bli mysigt bara inte åskan slår ner..!!!
jag vill kolla på film och mysa under filten!!!
Daniel har serier han vill se.. hmm...
idag har varit en mycket trött dag...
pågrund av värme, öppet fönster med motorväg , tåg och katter som slåtts utanför och smärta så har jag sovit pissdåligt...=(
var som ett kolli på jobbet idag.. men bet ihop och var glad ändå..
efter jobbet så åkte jag och handla.. hade bett Daniel koka pasta och koka ägg..
åkte hem och gjorde god kycklinsallad till oss...=)
tok gott!!!
efter det så gick jag och la mig i sängen.. Daniel bäddade ner mig och pussade mig i pannan ..=)
sen väckte han mig nästan 2 timmar senare!
shit så trött jag va... men så skönt att få sova..!!
drömde massa sjukt!!
efter det tog jag mig en dusch...
har ont ont ont...
hoppas på att det blir bättre i morgon annars blir det ringa läkaren..!!
jag och Daniel åkte till Apoteket för att köpa medecin till mig jag hoppas det skall hjälpa..!!
efter det åt vi lite sallad igen sen åkte vi bort till Triumph Glass borta i Sävedalen..!!
jag saknar mjukglass så jag dööööör!!!
så när Daniel köpte denna var jag bara tvungen att smaka!!!
MUMMA!!!
jag fick nöja mig med sorbet!!!
inte dumt det heller..=)
nä mys i soffan vart det.. ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Glass i stora lass va det här ja.. gôtt!!!



Åsa blogg:

http://swedishgirlgoneamerican.blogspot.com/

2:a kommentar, skriven , av Asa carolina:

Harligt med askvader, saknar dem som ar i Sverige de ar mer "pussy" thunderstorms jamfort med de har i Texas, dem ar inte att leka med. Det blir till att ga och gomma sig under sangen har tills de ar over!!! Kram

Kommentera inlägget här :