Ahhhhhhh...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... skakis i armarna... gött!!!
precis fått i mig lite mat nu...
gött va det!!!
Sitter fortfarande i mina svettiga gym kläder så skall ta och gå in i duschen nu...
duschade aldrig på gymmet för jag skall slänga i en inpackning i håret idag så valde att gör det hemma..=)
var tok gött att få tränat idag!!
Var seg så jag ville dö på jobbet men när jag väl fick fart på bandet så var det grymt gött!!
kändes i benen att dom inte sprungit på några veckor men när jag väl mjuknat upp kroppen så sprang jag utav bara helvete..!!
och FAN vilket bättre kondis jag har nu än vad jag hade för 2 månader sen när jag senast var på gymmet!!!!
intervall löpning vart det i 20-30 min....
sen blev det armarna som fick bekänna färg... inte tränat på så länge så jag hade glömt av mitt program .. haha.. fick tjuvkika på det i min väska...!!
efter det så solade jag äntligen ...!!
det BEHÖVS!!!

hann somna på dom 15 min...
sen var det äntligen hem.. möta Daniel i dörren typ för han skulle iväg och träna..
lagade mat och nu sitter jag här... bäst att sätta igång med duschen..!!!
har en del grejer att göra här på datorn ikväll...
har beslutat mig för en hel del saker nu...
kan ta det i ett annat inlägg!!
Men det känns gott ändå..!!
Målmedvetenhet är en stark bedrift hos mig..!!
Ha det!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Väntar med spänning...

Kommentera inlägget här :