Ännu en ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..., ökning!!!!!!!!!
Ni anar inte hur stolt jag är över mig själv.... varje gång jag ger mig ut smärtar min mage och ömmar och är svullken och jag tänker varje gång att det är ett under om jag ens kommer runt.. och nån rekord tid kan jag glömma...
men varje gång peppar jag mig själv... jag puschar på mig så mycket så jag vill bara spy och blodsmaken i min mun är ett faktum...
13.52 hamnade tiden på IDAG!!!

Fy FAN vad bra jag e...
och klarar jag inte testet på Onsdag så kan jag ju bara åka hem och dränka mig själv...
för jag har ta mig fan bättrat mig 2 min nu!!!!!!
när jag började springa denna runda utanför mig så orkade jag inte ens springa hela rundan.. jag stannade i båda uppförsbackarna och gick istället...
när jag för första gången kl mig själv så sprang jag på över 15 min....
så ni fattar ju....
sist jag sprang cooper testet så sprang jag på 10.37... tror jag...
om jag nu har förbättrat mig så som jag gör så blir jag väldigft förvånad om jag skulle hamna på över 10 min på Onsdag!!!
Jag MÅSTE klara det...MÅSTE!!!!!

Ja som ni förstår cirkulerar mitt liv ganska mycket kring detta nu och jag vill faktiskt bara få det gjort nu så jag kan lägga det bakom mig.. fokusera på gymmet och många promenader istället!!!!
Idag har det jobbats.. jag och syrran drog 30 min tidigare för vi skulle till Alingsås och besöka mamma igen...
så under bart att träffa mamma nu.. hon e så mycket piggare för varje dag som gå..
vi hade med oss glass som vi åt tillsammans..
piggelin is tha shit.. det e vad min mage klarar av utan en massa tabletter i allafall..=)
nu väntar jag på att älsklingen skall höra av sig så jag vet vad som händer ikväll.. har bjudit hit några av hans vänner för jag vill fan inviga denna underbara bad och grillplats soom vi har här vid oss nu..!!!
men vi får se om dom kunde..
omeletten som jag slängde i mig innan jag sprang ut sitter i gomseglet och kittlar mig nu...
mår illa som FAN.. men skall ta mig en dusch och sen hoppas Daniel ringer...
hadet!

Kommentera inlägget här :