Denna Dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp...
Idag började dagen med att kravla sig ur sängen redan vid halv 8... tog en stund men nästan kvart i var jag ur sängen....
gnuggade ur tröttheten i ögonen och gjorde mig i ordning...
första katastrofen som inträffade var att jag tappa hela min sminkväska i handfatet!!!!

JÄVLA SKIT!!!!
Ögonskuggor... mitt rouge och mitt PUDER flög åt alla håll och kanter och gick i tusen bitar ...KUL!!!!
FAN!!!

hann atnrte riktigt ta hand om skiten för hade bråttom....
ut i köket för att äta frulle... ja men vad roligt då har karlsloken min ätit upp allt bröd...!!!
Fick hävt i mig en tallrik med musli och mjölk!!!
Satte mig i bilen och körde i ilfart till jobbet... ställde bilen där och hoppa in i syrrans bil som stod och väntade på mig...
vi åkte till Alingsås och mötte där vår syster Marielle..
var handläggare, arbetsterapeuter, planerare och sjuksköterskor där.. och så kom lilla mamma oxå...
lilla goa mamma.. såg mycket piggare ut idag.. vilket var så skönt att se..!!!
mötet tog 1,5 timme.. där vi planerade om mammas hemkost... nästa Onsdag får hon komma hem och då e jag i Stockholm=(
efter det fick vi kramat mamma hej då och jag och Linda åkte tll jobbet...
var ju lite sena nu... men det hade vi sagt till om...
fick jobbat och när kl slog fem åkte jag till Allum för att köpa nytt puder.. gick in på Make up store där jag vanligtvis köper mitt smink men det var inte så längesedan jag fick köpa ny fondation ju så jag har fan inte råd att nu köpa ett puder för 250 spänn oxå..!!!
nä.. blev Hm och ett billigt från Maxfactor för 100 spänn istället!!!
handlade mat och åkte hem... gjorde pannkakor... mumma..
magen har varit katastrof dom sista dagarna så jag får ta det lungt med vad jag äter nu...
Daniel hade med sig Aramis hem så vi tog en runda med han efter maten.. sen tog jag med honom till Floda för att kolla lite på när min systerson Robin spelade match!!!
Sen åkte jag hem till syrran kikade på dom nya kattungarna och gosade med dom gamla kattungarna som blivit så stora nu...=)
En av dom=)
sen tog vi vovvarna och åkte till St. Lövsjön och lät dom bada lite..=)
Erla älskar ju att bada .. Aramis e inte riktigt lika förtjust=)
efter det var det hem... sen kom Daniels mamma och hämta Aramis.. jag gick in i duschen.. sen kom Daniel hem som varit hos en kompis.. nu e jag så trött så jag dör..!!!
Lång dag!!
ha det gott vänner..!!
I morgon e det Fredag!
Sov Gott..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack Malin!!Turkland hälsade tillbaka:)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Skippa ansiktssminket nu istället Malin =). Det är ju sommmar. DÅ tjänar du massa pengar och hyn år vila =). Kanon ju!

Trevlig helg =)!



Kram

Kommentera inlägget här :