Deprimerande!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Får nog bara inse...
Jag HAR ett TRÅKIGT liv!!!!!
och att inse det på denna tiden av året är ju bara rent ut sagt... DEPRIMERANDE!!!
Det är ju nu som det skall hända som mest grejer!!!
Förra sommaren var ju helt underbar... jag har alltid haft bra sommrar.. men det känns som denna kommer bli den värsta ever...
Jag har alltid varit en sån person som vill vara med där allt händer...
hitta på saker.. och aldrig missa nått...
nu FINNS det INGET att missa känns det som!!!
Semestern börjar V.29..
och vad har jag planerat???
INGENTING!!!
Jo Pink konsert den 23 juli...
det är allt..
hade sett fram emot en underbar semester med min älskling... vi hade bokat samma semester och jag har varit så jäkla duktig och allt lagt undan över 6000 spänn!!!
och bara tatt 3 veckor semester för vi ville spara 2 till vintern...
jag hoppades på en utlandssemster med min älskling då jag ALDRIG fått åka utomlands med en pojkvän!!!
nu har han inget jobb och måste spara ALLA pengar vi har då han varken är med i A-kassan eller har nått nytt jobb på gång!!!
Visst han kanske är ledig hela sommaren med mig men då har vi inga pengar heller=)
Det känns förjävligt!!!
Jag är riktigt jävla ledsen!!!
Det känns så sjukt snopet allting...
och att se min älskling så jäkla ledsen över det är inte så jätte roligt heller...=(
jag önskar jag hade miljoner på kontot som vanligt för det e ta mig FAN alltid detta med pengar som är den största boven i mitt liv!!!!
*suck*
Finns så mycket jag sett fram emot men som man hela tiden blir besviken på!!!
Jag tänker tillbaka på alla sorger jag haft i mitt liv och hela min hals fylls bara av en stor hård klump som irreterar mig...
jag blir ledsen på mitt liv.. ledsen på alla motgångar...
ledsen på att ALDRIG få uppleva riktigt Lycka!!!
Jag känner mig kluven.. upprörd.. frustrerad.. och vet varken ut eller in...
hur ser min framtid ut... blir jag Polis?
Kommer jag fortsätta med Daniel?
När är det min tur med barn, villa och husvagnssemester???
jag är 30 nu...
NÄR!!!!

Motgångar Motgångar Motgångar!!!

Jag behöver spå mig!!
Och får jag inget nytt jobb snart så dör jag....!!

För jag tror fan jag skjuter mig hellre än att behöva jobba kvar där ännu ett år!!!!!

*spyr litegranna*

Pissnegativt inlägg jag vet men jag var bara tvungen att få ur mig det!!!

Snälla gud ge mig kraft!!!

När funderar på en promenad för mig själv och sen kanske se en film...

börjar inte förrän 11 i morgon.. underbart!!!

Hadet!

Kommentera inlägget här :