Lång dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... jag är helt slut nu....
varit uppe sen kl 5 i morse... det känns i min gamla kropp!!!!
har jobbat....
6-12.30
efter jobbet satte jag mig och fixade bilder till ett collage till min jobbar kompis Andersson han fyller 30 år i morgon och jag tycker så synd om honom som fyller år på midsommar så jag fixade detta fina collage...
jag mitt pannskaft fick aldrig tatt kort på det men lovar att göra det på Måndag på jobbet...
Jag bad i allafall en på marknadsavdelningen att skriva ut och fixa collaget vilket hon gjorde och så sprang jag upp med det till Andersson och sjöng för han och krama han grattis....!!!
Jag är så sjukt noga med att komma ihåg födelsedagar.. jag tycker det är nått jätte viktigt att fira... däfrö som jag oftast själv sitter och lipar på mina födelsedagar för jag har så höga förväntningar och blir oftast besviken då folk inte sätter mig längst upp på listan just den dagen.. haha.. jag vet omoget!!!
Men nu när jag fyllde 30 var jag hel nöjd.. min dag kunde inte varit bättre...=)
nåja..
han blev nog glad för collaget ändå...
=)
lilla Andersson..=)
Andersson, jag och 2 turkar i Turkiet-04..=)
ja efter jobbet drog jag hem snabbt.. hade beslutångest som hette duga.. skulle jag hem.. laga lunch sova och tvätta.. eller hem byta om och åka till Allum och äta lunch shoppa det lilla jag behöver som deo, duschcreme och body lotion sen åka hem och tvätta??
Jag gjorde det sistnämnda.. fast oj vad mycket mer jag shoppade...
FAN!!
jäkla reor..!!!
visar i ett annat inlägg...
blev sushi lunch i solen...
sen hem och förbereda tvätt.. hann slänga i 2 maskiner.. duscha sen kom Daniels föräldrar på en fika och för att hämta Aramis...
sen gjorde jag och Daniel oss iordning och åkte in mot staden... tog Macdonalds på vägen sen mot Bergakungen...
det var dax för nya Beck filmen
"Levande begravd"
den var grym!!!
Mongo 1 och Mongo 2...
Fy fan.. ser ut som nått inte ens katten hade velat släpa med sig in men det bjuder vi på..
=)
vi var själva i biosalongen först...=)
ja och nu e vi hemma igen...
har gått igenom räkningarna.. vikt tvätt...
och bara kliar mig i huvudet över den fruktansvärda bensinräkningen på 4500 kr!!!!!
Det var ju roligt att få så jäkla bra lön när allting går till räkningar!!!
Nej jag är inte bitter... inte alls.. rätt van.. men det slutar FAN aldrig att vara lika tröttsamt..!!!
*suck*
jaja.. skall visa mina fynd i nästa inlägg..=)
hadet

Kommentera inlägget här :