Löjligt lugn kväll igår....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Vi bestämde oss för att bara ligga hemma igår.. så jag åkte bort och köpte lite popcorn och godis,...
sen slappa vi i soffan hela kvällen...=)
tog kort på min sötis...
sötaste!!!
det blev Göta Kanal 3... visste att det skulle vara skit och det var det!!!
Inget att se!!!
Ettan är bäst!!!
efter det kikade vi på lite Family Guy dvds som jag lånat av en jobbar kompis...
men satan vad trött jag vart.. vid 22 så låg jag och kämpade med att hålla uppe ögonen...
kan ha berott på dessa...
riktigt goa öl!!!
jag gick och la mig redan innan 23...
var så sjukt trött..
Daniel kom en stund efter det...
idag vaknade jag kl 10 igen.. så gott att vakna i tid...
skall äta lite frulle.. sen göra mig i ordning för jag tänkte jag skulle få dammsugit min bil idag och göra den fräsch...
sen köpa present till Robin.. för kl 4 e det kalas för honom...=)
gott..
ha det !!

Kommentera inlägget här :