Midsommarafton!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Nu sitter jag i det som jag var född i och tänkte fösa mig själv och min feta kropp in i duschen...=)
Lyssnar på Midsommarfirandet som börjat utanför fönstret...
helt sjukt vad dom byggt upp tält och scen och massa stånd överallt..!!!
Midsommarfirande i Jonsered..=)
jag har börjat dagen med en storstädning....
Daniel fick dammsugit sen har jag moppat alla golv och torkat av och donat och haft mig...
hållt på som en galning men fan vad fräscht och fint det är här nu...
har d0ock träningsvärk utav bara helvete i min mage...!!!
FY FAN!!!!
tränade ju rygg och mage i förrgår och det känns idag kan jag lova.. igår var det ryggen som det kändes i och idag har det gått över till magen men antar att man bara skall vara glad för då har det ju tagit...=)
nä.. dax att sätta fart... klänningen väntar...
ha en underbar Midsommar allihopa...

Kommentera inlägget här :