Shopping

publicerat i Shopping;
japp..
Deo, Duschcreme och Body lotion var det ja...
ja och det blev det ju...
Men kul att HM hade rea då.. och att jag gick genom skopunkten när jag skulle äta min lunch på Sushi restaurangen...
FAN!!
3 par skor rikare..=)
blommiga tygskor 149:-
blommiga foppatoffler 99:-
vsrta pumps med öppen tå 199:-
och foppa tofflerna fick jag ju då gratis så det blev ju bara 348:-
inte så farligt för 3 par skor..=)
Min midsommar utsryrsel är hittad i allafall..=)
ser ni priset på klänningen??
150 kr på HM
leggings från Gina tricot för 39:-
Örhängen Gino tricot för 48:-
Bikini från HM 49:-/del
Blandad kompott...
men inget av det kostade mer än 149 :- som mest... svarta mjukis piratbyxer från Hm och väska från Gina Tricot båda kostade 149:-
Shorts från HM för 49 :-
Linnen från HM för 69:- 99:-
Och linne från Gina tricot för 99:-
Jag vet på tok för mycket shopping men nu får jag hålla mig till detta hela sommaren!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Whaaat?? Den klänningen har jag kollat på... innan rea lappen satt på, så snygg! Och blommig tygskor har jag letat efter... tror du räddat min sommar lite med tips. Kanske inte ekonomiskt dock :P

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. ja man måste få ha lite sommar känsla i garderoben..=) men det är BILLIGA saker...=)

Kommentera inlägget här :