Söndag kväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Japp.. kl börjar närma sig kl 21...
då är det film som gäller...
Hairspray kommer ju på fyran....
har ju sett den flera gånger.. så vet inte om jag vill se den.. kommer inte så mycket annat på tv...
så funderar på att hyra en film genom boxen...
hmmm..
vi har ju även kvar en massa galenskaparna filmer från boxen vi köpte i vintras som vi inte sett ännu...
hmmm får se vad det blir...
trött idag...
blev ingen dammsugning av bil idag.. men åkte ut till Backaplan för att köpa present till Robin...
jag och min syster Marielle la ihop till en X-box kontroll som han ville ha...
vi åkte hem lite emellan sen åkte vi till kalaset kl 4...
blev god pastasallad där.. sen fick jag och pappa åka innan vi ens fick tårta..=(
för vi skulle repa....
drog igenom några låtar.. jag skriker fan halsen av mig..!!!!
Måste börja vårda min röst mer om jag skall få behålla den!!!!
dricka mycket vatten innan och alltid ta en kopp te med honung både innan och efter..!!!
och INGEN alkohol kvällen innan!!!
Daniel fick sen hämta mig när vi var klara...
nu e jag helt slut...
skall lägga mig i fosterställning i soffan och bara slappa!!!

GOTT!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :