Sorry...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. blev ingen uppdatering igår...
var inte hemma förräns på kvällen och då hade jag och Daniel mystajm....
hmm..
tråkiga nyheter har hägrats sen Lördagen...
Daniel får inte längre jobba kvar på verkstan...
så nu e det ut och söka jobba för hans del..
det kommer säkert lösa sig men fan vilken oro som uppstår i ens mage...
och ingen semester med honom lär det ju bli..
det känns piss och tråkigt och man blir bara ledsen av allting...
!!!
Tillbringade min dag igår med Bettan..!!
Vi gick runt Stamsjön och sen fikade vi och föröskte bli torra ör vi hamnade ju i värsta regnskuren.. vi var helt dyngsura när vi kom tillbaka...!!
jag fick till slut åkt hem och bytt kläder för jag skulle iväg och repa...
nu får jag skynda mig till jobbet... efter jobbet blir det gymmet...
WOHO!!!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Var det därför jag inte hörde något av dig om någon promenad vi ev. skulle ta igår som vi pratade om i fredags när vi möttes i affären ... :( Tråkigt med Daniel och jobbet... vet precis hur det känns.. så många gånger Tommy bytt jobb... inte kul inte... hoppas det löser sig till det bästa..Men får ni någon semester ihop nu??? Kram

Kommentera inlägget här :