Sviken!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Önskar jag kunde få ner min känsla på denna sida,
Få dig att förstå och hur du fått mig att lida!
Önskar du kunde fatta silket svek du gjort mot mig,
Få dig att förstå hur jag egentligen bara vill skrika och ruska om dig!
Önskar så du kunde förstå,
få dig att inse att det här är inget sätt man behandlar sina vänner på!
Men du har uppenbarligen gjort ett val,
jag får bara svälja min stolthet och hålla mig i mitt skal.
Jag vill gråta dagligen då du ständigt sätter kniven i min rygg,
men jag visar mig stark  och beter mig som trygg.
Men jag har nog egentligen bara en sak att säga dig
Du har sårat mig och förlåtelsen kommer aldrig finnas!
Jag sväljer mina tårar inom mig,
och upplevelserna med dig kommer ej att minnas!
Du gör för ont att tänkas på,
därför har jag gjort mitt val och låter dig bara gå!
Ha ett bra liv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

vD ÄR DET SOM HÄNT????

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Hon är inte ens värd dina känslor eller tankar.. man gör bara inte så Malin! Du har bättre vänner i ditt liv, du behöver inte en som hon ändå och det är verkligen hennes förlust... En massa goa kramar till dig!!!

Kommentera inlägget här :