Tråkigt!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja fy fan vad tråkigt jag har!!!!
Trött som en gnu e jag men hade ändå velat hitta på nått...
varför kan man inte ha en sån där kille med sprudlande energi som älskar att hitta på saker och som spottar ut ideer på saker att hitta på!!!!!
Nej istället får man...
"vad vill du hitta på då?"

.. som tråkigt svar....
nä usch...
istället sitter han vid sin dator med WOW!! (spyr på skiten)
seg och trött blir man...
var jätte på när jag kom hem från jobbet men nu e jag off..
funderar på en film eller att se hela Greys anotomy avsnittet från igår för jag såg bara slutet...
hmm...
dricker en cider och skiter i det här nu!!!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja, du skulle nog haft en lite mer drivande karl...=) Ska ni ner till jaktstugan så måste du höra av dig! vi ska fira midsommar med en annan familj kanske, och sen flyttar vi ju den helgen, men vi måste ses ändå! Kram

Kommentera inlägget här :