Blev lite andra planer=)

publicerat i Allmänt;
... ringde syrran.. fick grattat Dinne pinne oxå..
Dom skulle till blomsterlandet så jag ville hänga på... efter det samtalet ringde andra syrran och fråga om jag kunde vara barnvakt då dom skulle iväg och skriva kontrakt.. japp.. dom skall flytta.. det vill säga om dom får sålt sitt hus för det beloppet dom vill ha.. men dom har hittat ett hus vid aspenäs i Lerum.. tok mysigt vid Aspen..=)
Så jag gjorde mig i ordning..
åkte snabbt till blomsterlandet och mötte Linda och Denise där.. sa hej till dom och åkte sen vidare till Lerum.. mötte upp gull ungarna.. vi fika lite på Aludden=)
Ella och Albin.. gullungarna..=)
Albin åt blåbärsmuffins och fick blå tunga..=)
Sötis..=)

Efter fikat fick dom ta på sig så gick vi bort till lekplatsen..=)
dom fick leka av sig medans jag njöt av solen..=)
Efter min barvaktaincident så åkte jag och tanka och åkte sen in till centrum och köpte med mig japansk mat hem.. sushi och lite annat gott..=)
var så hungrig när jag väl kom hem nu så jag glömde fota maten.. haha
nu skall jag snart göra mig i ordning för jobb.. strax innan halv 7 åker jag mot alingsås..
känns ju så där att behöva jobba idag då det e Melodifestival final.. men jag tänker tjöta hål i huvudet på dom för att dom skall visa den på storbild!!!
over and out..
TJIP

Kommentera inlägget här :