Hemma idag=(

publicerat i Allmänt;
ja jag trodde fan inte det var sant när jag började hosta igår när jag lagt mig.. hostade, hostade, hostade och hostade.. i säkert 2 timmar... !!
Var helt slut... pågick hela natten.. och hela morgonen.. jag kände ju att det var ju ingen ide att gå till jobbet.. fick ju ringt in en sjukanmälan och kunde knappt prata när min Förman svarade... fick kraxat fram att jag var hemma idag..=(
Känns så jäkla tråkigt ändå.. e ju inte dålig för övrigt.. halv snorig men med en helvetes hosta bara.. ingen feber eller sån skit..!!
men men.. får ju lyssna på min kropp och stanna inne då då..
******
Filmen igår var sjukt bra.. gå och se den!!!!
Mörk bild på Daniel i sina snygga brillor.. och det goa bio godiset..=)..
Nu skall jag och min hosta krypa ihop i soffan med favvofilten.. unna mig lite godis.. för det får man väl när man e lite sjuk??.. och sen se en film=)..
TJIP!

Kommentera inlägget här :