jaha...

publicerat i Allmänt;
ja.. som väntat dom vann tyvärr inte... så en till match på Tisdag tror jag det blir...
då måste dom vinna!!!
Som ni förstår ligger Hockeyn och just Frölunda varmt om mitt hjärta!!!!
Jag älskar att se på matcherna både live och på tv!!!
att se dom vinna guld -05 LIVE i scandinavium det var fan magiskt!!!!!
************
Igår efter mitt sentimental brott så åkte jag till Floda för vi skulle ju spela match... jag var ju inte med och inte Adler heller för hon har ju skadat knät...
så vi möttes upp och stod och kika istället... vet inte hur det gick men tror vi loosa... =(
jag åkte strax innan 16 igen för Jessica J hörde av sig och fråga om jag skulle med till Allum.. så jag åkte dit och mötte upp henne vi hade sentimental snack i väskaffären.. haha.. vi ville bara krama om varann men hade vi gjort det hade vi bara börjat lipa som 2 små barn där inne haha...!!!!
var mysigt att få prata med henne.. hon har ju inte det så himla lätt i sitt liv heller...=(
Jag fick faktiskt köpt två st linnen på HM .. ett vitt och ett svart för 99 kr.. sen köpte jag även en svart tröja som jag skall ha på mig när jag jobbar på Stures...
den kostade 79.50
visst e jag duktig!!!!!
finns ju en fejk version av dom röda converse skorna på Skopunkten...
e ju nästan likadana!!!
Riktiga converse för 699:-
eller kopior för 199:-
????????
Ja efter lite dreglande i alla butiker och när sorgen i mitt hjärta av att inte kunna köpa nått hade lagt sig så åkte jag hem...
köpte med mig en sallad från Paprika.. men vet inte varför jag köper sallad där för varje gång jag äter där så tycker jag bara att det e så jäkla vidrigt äckligt.. men jag var stressad och behövde mat fort.. pina i mig lite granna av det hemma.. sen laddade jag kaffe termos muggen och bytte om och åkte till jobbet!!!
Var lagom mycket folk där... märktes att det var löning!!!
Hade 2 killar som stod och bråka om mig och en av dom skulle fria till mig.. jösses.. tänk vad lite fylla kan göra med männsikor.. men kul e det..=)
"det e min tjej jag pratade med henne först!!"

haha..
nåja.. var trött som röven när jag väl åkte hem... men skönt nu var dom 3 lördagarna i rad avklarade ...
nästa gång jag skall dit e den 9 april med jobbet då skall det ätas och bowlas.. oj så kul att få gå dit privat!!!!
I morgon e det jobb igen.. jobbar sent vilket e grymt skönt..
hmm.. kommer bli segt att gå upp tidigare än väntat då vi nu ställt om kl...
men ikväll blir det lungt med en film kanske .. så det blir tidig säng gång!!!
nu skall jag slappa vidare...
såg en rätt hemsk sak förut när jag hämtade pizzorna.. en gubbe som kört av vägen på grund av hjärtinfarkt antagligen han var helt livlös i sin bil och ambulans personalen försökte få ut han ut bilen.. var inte det lättaste för dom såg man.. hemskt.. han var alldeles blek och livlös...
Stackars man.. hoppas det gick bra!!!
nä ha det så gott nu alla...

Kommentera inlägget här :