Måndag kväll=)

publicerat i Allmänt;
jag har jobbat, solat, tränat, handlat, duschat ,lagat mat, dammsugit och ätit precis som en vanlig dag i mitt liv...
nu kan jag äntligen ta det lungt..=)
helt slut...
varit rätt trött idag.. gick upp redan innan 9 i morse för att ringa psykologen.. hon svarade naturligtvis inte utan jag fick prata in på telefonsvararen och jag hoppas hon återkommer SNARAST!!!

hade en jobbig kväll igår och jag orkar snart inte mer känner jag=(
var trött på jobbet och slocknade som ett ljus i solariet..
visst ser det inbjudande ut..=)

skall faktiskt bara ta det lungt nu i soffan...
är blåsalgen på armen från min sketsysterson.. fan vad stor och stark han blivit.. jag har inte en chans längre när han skall börja bråka.. han brotta ner mig igår och nöp mig i min arm flertal gånger..
Syns dåligt så bilden gör inte rättvisa för min blå prickiga arm..=)

Han skall allt få igen nästa gång=)
nu e jag helt slut så over and out!!
TJIP


Kommentera inlägget här :