Nu mår jag betydligt bättre...

publicerat i Allmänt;
.. Maten var gudomlig.. och jag blev genast mycket piggare...
har även tatt itu med räkningarna!!!
Alltid lika kul NOT!!!
Första månaden på 2 år jag inte får lön från Servett och det kändes...=(
nu får jag leva på lönen från Stures och jobbar ju faktiskt 3 lördagar i rad nu i Mars.. den 13, 20 och 27!
men innan dess blir det att snåla!!!
kan berätta om gårdagen nu.. om Lördagen tar jag senare..=)
Igår så fick jag ju bankat liv i Daniel.. han var sjukt bakfull för fullare än vad han var när jag hämta han i stan i Lördags natt har jag aldrig sett han!!
Men e man ung så e man!! då orkar man ju festa..=)
Jag hade ju hört på radion i veckan om matmässan ute i Eriksbergshallen , det skulle ju pågå hela helgen.. och jag var sååå sugen på att gå..
så vi åkte ut..=)
och silka goda saker.. massa ostar, kött, korv, fisk, choklad, delikatesser
vi shoppa gärnet=)
Lite av det vi köpte..=)
Korv och Te!!!
så sjukt goa Teer!!
Den med Lime smakade jag på igår och satan vad go den va.. och det lät slinka ner en kopp nu ikväll med..=)
Efter mässan åkte vi ju hem till Daniels föräldrar...
Daniel och hans pappa åkte och hyrde film och jag och Daniels mamma satt och tjöta!!!
vi käkade god mat och jag mitt pannben glömde ju ta med mig mina tabletter!!
För Laktosen!

så efter att ätit löjrom toast med gräddfil på och sen köttfärssås med grädde i.. så var ju jag hel go i magen..
brukar ju få olika symtom .. antingen får jag bara ont i magen.. eller så får jag frukstansvärda kramper och måste gå på toa flera gånger.. eller så blir jag bara gasig.. och måste släppa ut dom mest illaluktande gaserna ni kan tänka er..
det blev det sistnämnda.. och jag råkade tyvärr släppa av mig en sån sekunderna innan Daniels pappa kom ner till källaren.. hmm.. Då han började skylla på Daniel och Daniel då skyllde på mig fick jag ju surt stå för att det var jag som stod för den ruttna ägg-bajs lukten!!!
PINSAMT!!

Men kunde ju inte hjälpa det! =(
ja efter det satte vi på film som dom hyrt..
Samma skådisar och samma producent som Smala Sussie!

Dock inte riktigt lika bra i min smak.. men den var helt okej=) Värmlänska e ju så sjukt go dialekt!!!
vi fick även lite äpplepaj med marsansås till oxå.. sen var vi mätta och och några kg fetare så då var det dax att åka hem...
hade en hel mysig Söndag med min älskling...
den började rätt illa men vi löste det.. Fan vad bra det e att prata med varandra.. prata om det som tynger oss.. han förstår ju mig när jag förklarar.. han fattar ju då..
så man måste bara lära sig att öppna munnen!!
Vi e inte perfekta men Vi e perfekta för varann!!! =)

nä återkommer sen..
Tjip

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag var också på Passion för mat.. Min svärfar hade en lite utställning där så jag var och stöttade.. Jag åt ostar till det sprutade ur öronen typ. Och drack champange för 20 kr/glaset.. Det enda jag kom hem med, dock, var strutsolja för hyn. Haha!

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja gud det var sjukt goa ostar där..... jag gick till en käka lite ost gick vidare och gick sen tillbaka och låtsades som jag inte hade provat den förut.. haha... mmm love cheese...=).. synd att jag inte såg dig....!! Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva Mendes:

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera inlägget här :