ögonen svider...

publicerat i Allmänt;
.. men e så lycklig så måste skriva..
Anna vann!!
Behöver inte säga mer än så va..=)
Fick se det både på storbild och med ljud på ... jag e så lycklig att man har ett sånt bra jobb ibland.. få betalt av att stå och glo på melodifestivalen.. det e ingen skit..=)
Nu vill jag inte höra några kommentarer om att det inte va rätt låt som vann.. för ursäkra mig men vem e det som har sysslat med musik mer än halva sitt liv.. uppträtt, spelat in skiva , sjungt i körer och nu även sjunger i band... jag kan musik.. jag vet hur toner skall tas och jag vet när jag hör en bra låt!!
Sen har alla olika smak och det skall man alltid respektera.. men denna låt ÄR bra.. hennes röst är unik och den påminner mycket om Island bidrag förra året som dessutom kom 2 i Eurovision.. så ZIP IT!!!

nu e det natti natt för mig...
nästa år tänker jag döda för en biljett till finalen i glogen.. tittar snett på alla som var där idag.. jag e såååå avensjuk=(

TJIP


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Kanske rätt låt men deffenitivt fel artist som vann, hon har en bra röst men saknar totalt allt vad karisma heter. Tråkigt uppträdande och tråkig tjej. Ser ut som hon ska börja gråta när hon sjunger och hennes stylist borde gå i pension!



Om man tittade på hur Europa grupperna röstade så får vi nog en bra bild över hur hon kommer att placera sig i Oslo....



2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Kanske rätt låt men deffenitivt fel artist som vann, hon har en bra röst men saknar totalt allt vad karisma heter. Tråkigt uppträdande och tråkig tjej. Ser ut som hon ska börja gråta när hon sjunger och hennes stylist borde gå i pension!



Om man tittade på hur Europa grupperna röstade så får vi nog en bra bild över hur hon kommer att placera sig i Oslo....



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag håller med jennie.. det är artisten det är fel på.. gillar inte hennes röst och uppträdandet var platt och tråkigt.. låten på skiva, okej kan funka.. men henne live, nej tack.. och har ogillat henne sedan idol..



sedan har erfarenhet ingenting med eurovision att göra.. erfarenhet och smak när det gäller låtar hänger inte ihop.. bara för att du kanske inte gillar t.ex. soul eller heavy metal så är låtarna fortfarande inte dåliga för någon annans öra.

Kommentera inlägget här :