Sååå seg!

publicerat i Allmänt;
Försöker skaka liv i mig själv... precis slumrat lite på soffan och shit det nockade mig fullständigt.. men försöker komma till liv.. tänkte att antingen blir det gymmet lite senare eller så sparar jag det till efter jobbet i morgon då jag jobbar sent och så tar jag bara en promenad här hemma ikväll=)
hmmm... dilemma...
men det e minst sagt segare för mig att åka till gymmet nu sen jag flytta hit till Jonsered...=(
men jag hoppas på bättre väder nu så jag kan börja löpa lite här hemma istället snart..
Jag tog ju mig till jobbet idag...
hostade inte alls lika mycket inatt.. så jag vaknade t.o.m innan kl... sjukt!
hostade lite granna under dan men värst var nog min handled på höger hand idag..=(..
Daniel och jag skojbråka som vanligt igår kväll i soffan.. jag putte ut han från soffan och så började vi slå varandra med fjärrkontrollen tyvärr fick han in en klockkren smäll rätt på knölen på min handled.. jag trodde jag skulle dö av smärtan.. bara skrek rakt ut och började stört lipa.. och eftersom mitt humör vart som det varit det sista och då jag typ börjat stört lipa för att han bara tatt ut en hårnål ur mitt hår så tyckte ju han att jag bara var omogen..
han insåg ju inte hur jävla ont det faktiskt gjorde kändes som hela handleden krasade sönder.. kunde inte röra handen.. jag blev skit sur på han för att han som vanligt aldrig kan säga förlåt när han gjort nått sumt.. så jag gick och la mig och hade så vidrigt jäkla ont... efter ett tag kom han ju oxå och la sig och ville försonas.. till slut fattade han ju hur ont jag faktiskt hade...=(
han fick ju försökt undersökt min hand men jag hade så ont så han kunde inte ens röra den utan att jag grät...
Jag hade ju inte brutut eller stukat eller krossat nått men en ordentlig smäll hade jag ju fått..
jag fick i allafall somnat trots smärtan och i morse hade jag lika ont..=(..
handen var ju stel och lite svullen..=(
Under dagen så gick svullnaden och stelheten äntligen ner och det kändes bättre i handen... det var grymt skönt..
har ju fortfarande ont.. men det e ingen konstant smärta som tur e..=)
Syns inte så mycket men ont gör det!

Efter jobbet idag så åkte jag till Lerum.. mitt Sushi beroende e sjukt nu.. jag hade gått och drömt om sushi hela dan!!!
Och i Söndags när jag var i Lerum och fika med Marie så såg jag ju en ny japansk restaurang som hade öppnat i Lerum.. så jag var bara tvungen att prova.. Syrran som varit vab för Olivet i veckan följde med...
oj så gott det va..
Sushi buffe och även vanlig japansk buffe... så sjukt gott.. som jag åt..
för bara 79:-

Ni Lerums bor som läser... TRY IT!!

MIKADO Japansk Restaurang

efter det var det hem.. bäddade sängen och dammsög.. en liten variant av mtt beteende..
Fick reda på av chefen idag att företagspsykologen har kontaktats och han ville inte presonligen gå in på detta för det e inte riktigt hans område men han hade en kollega som skulle kontaktas och som i sin tur skulle kontakta mig..
för FAN.. skynda!!
behöver ju hjälp NU!!

nä.. nu skall jag ta tag i mig själv.. ha det gött..
TJIP

Kommentera inlägget här :