Silken underbar sol..=)

publicerat i Allmänt;
jag riktigt njöt när jag kom ut förut.. gud silken underbar sol som skiner där ute.. och här sitter jag INOMHUS igen.. funderar faktiskt på att ta en promenad.. får se hur det blir med det=) NU önskar man ju faktiskt att man hade ute plats.. hade man ju kunnat gå ut med en go varm filt och sätta sig där ute i solen.. men men.. skall man bo billigt så skall man=)..
Längtar tills jag äger ett hus... det e en sån dröm hos mig så det e helt galet!!!
men då skall man ju ha pengar oxå.. haha
på tal om hus så mötte jag Syrran (Marielle) i Lerum.. med hela hennes familj... dom skall ju flytta nu.. dom vill inte bo kvar i Olstorp så dom skulle iväg och se på 3 st olika hus idag i Lerum...spännande..
och snart flyttar ju pappa hit till Floda... känns sjukt overkligt.. haha..
Fikan med Marie var riktigt mysig.. vi fick pratat lite och det känns alltid skönt att få prata av sig med Marie.. alltid sån förståelse när man talar om saker för henne..
Förstår nu att jag inte e ensam i mina funderingar .. och det känns skönt...
Unga killar är helt enkelt inte lätta att vara tillsammans med..=)
Nu njuter jag av lite egen tid.. och satan så skönt det e.. det behövs..
meleodifestivlane börjar kl 16.. repris från igår.. så den skall kikas på.. innan dess skall jag bara njuta=)
läsa bloggar... och bara slappa..
TJIP!

Kommentera inlägget här :